Friday 24 October 2014

Pozycje Yogi na bol plecow

Ok,pierwsza pozycja (po 'jogowemu'-asana),ktora pomaga mi na bol plecow (taki zwykly) jest oczywiscie dosyc prosta w wykonaniu i pomaga!..jezeli ja cwiczysz :)
Jako terapeutka,zawsze doradzam klientka zeby robily kilka razy dziennie to czy siamto-góra 5-10min dziennie,no i tu oczywiscie zaczyna sie woogie-boogie.."oj ale ja nie mam czasu,ale dzieci,ale praca,obiad trzeba gotowac..a gdzie ja bede jakie wygibasy robic" ja na to "ale kregoslup boli?tak?".."no tak"..."ok prosze przyjsc na nastepna wizyte za tydzien i zaplacic slono za lenistwo. :)" "ok ".
Wiec pozycja 'krokodyla'-chociaz roznie ja zwali w roznych ksiazkach :)
  1. kladziemy sie na plecach,ramiona rozkladamy na boki (robimy taki krzyz z ciala)
  2. podnosimy prawa noge do pionu 
  3. przesuwamy tylek delikatnie w prawo
  4. przekladamy prawa noge na lewa strone ciala(probujemy dotknac podlogi)
  5. gorna czesc plecow przylega do podlogi (Lopatki zostaja na podlodze!)
  6. caly czas gleboko oddychamy
  7. po pieciu glebokich oddechach podnosimy noge do gory i kladziemy na ziemi
  8. pupa tez wraca na srodek
  9. teraz to samo z lewa noga.
  10. nastepny krok w tej pozycji-zginamy w kolanie noge ktora jest w gorze i przekladamy nad lezaca noga :)
Mam nadzieje ze te instrukcje sa dosyc jasne.Dokladam fotki w razie czego :)


No comments:

Post a Comment